הסרת קעקועים – הליך פשוט יותר ממה שחשבתם

הסרת קעקועים

על מהותו של הקעקוע

קעקוע הוא דבר יפה, קישוט שמעיד על אמירה מסוימת, על תקופה מסוימת. אנשים רבים מקעקעים את הגוף שלהם בגילים שונים. יש המקעקעים בגיל ההתבגרות, יש בגיל הבלות J, יש אחרי תקופת משבר, יש כדי לנצור את הנוסטלגיה. הקעקוע הוא סמבול, יש לו חשיבות עבור המקועקע. לרוב מקעקעים דמויות שיש להן משמעות, משפטים, חלומות, יצירה לסמליות הזוגיות או המשפחה.

המקעקע עצמו הוא בעל דמיון פורה, יצירתי, סבלני ומגשים לכם חלומות קעקועים בכל גיל, אך מה קורה אם נמאס לכם מהקעקוע? אם התבגרתם? אם החלפתם זוגיות והקעקוע כבר לא כל כך מתאים על הגוף? ומה קורה אם לא מתחשק לכם גוף מקושט כי עברתם את הגיל ואתם מרגישים מטופשים? יש אלף סיבות למה כן להישאר עם הקעקוע לכל החיים ויש עשרות סיבות אחרות למה אתם מרגישים שהקעקוע לא רלוונטי לכם בעליל.

הסרת הקעקוע בלייזר על ידיהם של רופאים

אם קעקעתם את הגוף שלכם ואתם רוצים לוותר על הקעקוע מסיבות שונות, יש לכם ברירה. במרפאת "טופ לייזר" יסירו את הקעקוע שלכם בלייזר. לא משנה מה גודל הגעגוע, לא משנה מה הצבע שלו, תוכלו ללא הגבלת זמן להסיר את הקעקוע, ומה לגבי הצלקת, אתם שואלים? לא תהיה כזאת.

המכשור המתקדם במרפאה מבטיח הצלחה בהסרה. מי שמעוניין בכל זאת בטשטוש הכאב במהלך הפרוצדורה, יכול לבקש זריקת טשטוש והטיפולים יחלפו ללא כאב.

הסרת קעקועים היא הליך שמבצעים רופאים מומחים בלבד, כך שאין סיבה לחשש.

המטרה הראשונה – שביעות רצונו של כל לקוח ולקוחה

"טופ לייזר" הוא בעל חזון, להוציא כל לקוח שבע רצון ובגוף נטול קעקועים. לא משנה אם יש לכם קעקוע בודד או מספר קעקועים ביחד. אחרי שנים של קיום המרפאה והצלחתה בתחום הרופאים עושים את מלאכתם נאמנה, וכל זאת במחיר השווה לכל כיס, אז בואו גם אתם להגשים חלום לגוף חלק, נטול קעקועים בהליך פשוט, נקודתי ומדויק.

נטרלו את הדרמטיות. אין דבר שאין לו פתרון יישומי

כשעושים קעקוע, לא תמיד חושבים על ההשלכות. מה יקרה כשאתבגר? האם הקעקוע יהיה רלוונטי עבורי? האם יקבלו אותו במקום עבודה מכובד שבו אעבוד או שיסתכלו עליי עקום? מה המשמעות שיש לציורי הקעקועים על גופי? האם יום יבוא והם יהיו מיותרים? יזכירו לי דברים שארצה לשכוח? הרי הקעקוע נחרט לכל החיים, אלא אם מסירים אותו בלייזר. המטרה היא להפסיק לחשוב את המחשבות הדרמטיות ולהבין שכמו בכל הליך לייזר, ניתן גם להסיר קעקועים נצחיים משום שאין דבר שאין לו פתרון יישומי. הקעקוע ימצא דרכו החוצה מגופכם, וכל מה שייחרט במוחכם יהיה הנוסטלגיה בלבד. כעת זה הזמן לפתוח דף חדש בגוף חלק.

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות חיוניות לגבי הומאופתיה: מה שאתה צריך לדעת
בעידן שבו בריאות ואיכות חיים נמצאים בראש מעיינינו, החשיבות של הבנת ההומאופתיה רלוונטית מתמיד. מערכת...
קרא עוד »
דצמ 11, 2023
דרכים טבעיות לטיפול בעצירות
תופעת העצירות היא תופעה קשה ומעיקה מאוד והיא נפוצה מאוד באוכלוסייה. במיוחד כיום כאשר תרבות האכילה...
קרא עוד »
דצמ 12, 2019
הקטנת חזה לגבר – החזה גדל? יש מה לעשות
ישנם גברים אשר מצמיחים חזה נשי. מדובר על תופעה שעלולה להסב עוגמת נפש רשה לגבר הסובל ממנה וכן, לפגוע לו...
קרא עוד »
פבר 05, 2020