מה היא תורת כף היד?

תורת כף היד

תורת כף היד נקראת גם כירולוגיה, זו שיטה פסאודו מדעית אשר נועדה לגלות פרטים על האדם – על האופי שלו ועל העתיד שממתין לו. השיטה מחלקת את כף היד למספר אזורים ומתבססת על מספר קווים אופייניים. כל קו מייצג תכונה או היבט, קו בולט מייצג תכונה או היבט שקיים במידה רבה יותר אצל האדם. יש לציין כי אין ראיות או הוכחות לגבי אמיתות השיטה (קראו אודותיה בדפי האתר של רמי שקלים). כמו כן יש שיטות שונות בתחום זה אשר סותרות זו את זו. אך יחד עם זאת יש מומחים בתחום אשר מצליחים לאבחן ולקבוע דברים בצורה מדויקת שמוכיחה את עצמה. אך כמובן כמו לשיטות רבות אחרות גם לשיטה זו יש מסתייגים שנוטים לומר כי אין בשיטה ממשות.

שורשי השיטה

השיטה מאוזכרת לראשונה בהודו. אך יש התייחסות אליה גם בכתבים של אריסטו ודמוקריטוס. אנטונינוס הקיסר העסיק את ארטמידור ככירומנט אישי. גם יוליוס קיסר היה חסיד נלהב של השיטה. והוא בדק את הידיים של הקרובים אליו וכן את של המתחרים שלו כדי לדעת היכן הוא עומד ואילו החלטות כדאי לו לקבל. במהלך השנים אסרה הכנסייה את השימוש בשיטה והעובר על האיסור נענש במרבית המקרים במוות. הצוענים הביאו את יסודות השיטה לאירופה ובתקופת הרנסנס הייתה לשיטה עדנה. מאז ועד היום עושים שימוש בתורת כף היד ומנסים להסיק מסקנות ולקבוע עובדות בהתאם למסקנות שהיא מעלה.

מושגים בתורת כף היד

הכירולוגיה מתייחסת לכמה וכמה היבטים (קראו כאן בהרחבה). לצורה של כף היד, למבנה שלו, למבנה של האצבעות, לעובי של כף היד ולגמישות של האצבעות, לאיכות של העור ולתלמים שעל כף היד. כל אלו מלמדים על האופי של האדם, על העבר שלו ועל האישיות שלו. כמו כן מספרת כף היד על הגורל של האדם. היד השימושית היא היד אותה מאבחנים, ולעיתים מתייחסים ליד השנייה כמי שמבטאת את התת מודע או את הפוטנציאל הגלום בו.  מוכרים הקווים הבאים: קו החיים, קו הראש, קו הלב וקו הבריאות. בנוסף קיימים קווי משנה שהם קווי הילדים, קווי הנישואין, קווי המסעות, וצמידים.

מידע נוסף תמצאו באתר של ד"ר רמי שקלים http://www.ramis-dreams.com

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהירות ויעילות זה שם המשחק: בדיקת קורונה בנתב״ג
הטיול הקרוב שלכם בחו״ל לא צריך להיות כרוך בדיקה יקרה עם תוצאות שיגיעו לאחר זמן רב. אם אתם רוצים להפוך...
קרא עוד »
דצמ 08, 2021
תובנות לגבי הבנת אנשים רגישים במיוחד
ניווט בעולם של אנשים רגישים במיוחד (HSPs) יכול להיות מסע עמוק, לעתים קרובות לא מובן או מתעלם על ידי רבים....
קרא עוד »
ינו 31, 2024
הסרת קעקועים – הליך פשוט יותר ממה שחשבתם
על מהותו של הקעקוע קעקוע הוא דבר יפה, קישוט שמעיד על אמירה מסוימת, על תקופה מסוימת. אנשים רבים...
קרא עוד »
מרץ 26, 2019